Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Αλλάζει το ΠΑΣΟΚ?

Το ΠΑΣΟΚ ίδρυσε άλλες 41 νέες Γραμματείες σε είκοσι μήνες!


Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα μιας κυβέρνησης που παραμυθιάζει τους πάντες δηλώνοντας από τη μια ότι περιορίζει τον δημόσιο τομέα και από την άλλη ότι τον γιγαντώνει δημιουργώντας γραμματείες, Νομικά Πρόσωπα και αυτοτελείς..
υπηρεσίες (σαράντα ένα, παρακαλώ, μέσα σε είκοσι μήνες), ξοδεύοντας εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, διορίζοντας σε διοικητικά συμβούλια «εκλεκτούς» του νεοπαπανδρεϊσμού και βολεύοντας κάθε καρυδιάς καρύδι στο Δημόσιο. Εως και ΝΠΙΔ έφτιαξαν για το... τσουνάμι. Η χθεσινή αποκάλυψη της Ν.Δ. με στοιχεία και αριθμούς αποτυπώνει ανάγλυφα τη φαυλότητα και την αναξιοπιστία του συστήματος του κ. Παπανδρέου.
Ο πίνακας που δημοσιεύουμε είναι χαρακτηριστικός για τα έργα και τις ημέρες ενός κράτους που χτίζεται με μικροκομματικές σκοπιμότητες και λογικές....


1. Γενική Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής στο υπουργείο Εσωτερικών
(2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 3 θέσεις Διοικητικών, 215.000 ευρώ/έτος).
2. Ειδική Γραμματεία Επιθεώρησης Περιβάλλοντος & Ενέργειας στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
(2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 200.000 ευρώ/έτος + 160.000 ευρώ εφάπαξ).
3. Γενική Γραμματεία Τουρισμού στο υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού
(2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 3 θέσεις Διοικητικών, 232.000 ευρώ/έτος).
4. Νέα Αυτοτελής Υπηρεσία
(10 θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού και 1 θέση Νομικού Συμβούλου, 487.000 ευρώ/έτος).
5. Νέα Ειδική Υπηρεσία με τίτλο Επιχειρησιακή Μονάδα Ανάπτυξης στο υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
6. Ερευνητικό Ινστιτούτο Νησιωτικής Πολιτικής (ΝΠΙΔ).
7. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Αττικής.
8. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας.
9. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Ηπείρου & Δυτικής Μακεδονίας.
10. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων.
11. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Αιγαίου.
12. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Κρήτης.
13. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Μακεδονίας - Θράκης 251.640 ευρώ/έτος.
(Το κόστος αντί 251.760 ευρώ που έλεγε ο Καλλικράτης υπολογίζεται σε 12.940.600 ευρώ - σύσταση 680 θέσεων.)
14. Νέα Ειδική Υπηρεσία που υποστηρίζει διοικητικά το ΚΕΣΑΘΕΑ (Κεντρικό Επιστημονικό Συμβούλιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της θυματοποίησης και της εγκληματικότητας ανηλίκων).
(Στελεχώνεται με αποσπασμένους, λειτουργικού κόστους 10.000 ευρώ/έτος + 23.000 ευρώ εφάπαξ.)
15. Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Ενέργειας
(Το κόστος λειτουργίας της υπηρεσίας από 2.100.000 ευρώ που είχε προβλεφθεί με τον Ν. 3818 (ΦΕΚ 17 Α') τελικά διαμορφώνεται σε 2.540.000 ευρώ/έτος.)
16. Σύσταση νέας θέσης Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ στο υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού.
(Δύο Ειδικοί Σύμβουλοι και 1 νέα θέση Ειδικού Συμβούλου για τον Πρόεδρο του ΕΟΤ, 176.000 ευρώ/έτος.)
17. Σύσταση Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης στο υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων (65 οργανικές θέσεις και 10 θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού που μπορούν να καλυφθούν και από προσωπικό του καταργούμενου ΟΕΕΚ, 1.300.000 ευρώ/έτος, που αντισταθμίζεται εν μέρει από την κατάργηση του ΟΕΕΚ.)
18. Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (ΝΠΙΔ).
(Εννεαμελές Δ.Σ., Πρόεδρος, Γενικός Διευθυντής, 75 θέσεις τακτικού προσωπικού και πέντε θέσεις μετακλητών. Θέσεις καλύπτονται και από τον καταργούμενο ΟΕΕΚ, 1.600.000 ευρώ/έτος μόνο για το προσωπικό, που αντισταθμίζεται εν μέρει από την κατάργηση του ΟΕΕΚ.)
19. Εθνικό Κέντρο Προειδοποίησης για Τσουνάμι (ΝΠΙΔ) στο Γεωδυναμικό Ινστιτούτο.
20. Γενική Γραμματεία Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
( 250.000 ευρώ/έτος.)
21. Σύσταση του Πράσινου Ταμείου (με μετονομασία του Ειδικού Ταμείου Εφαρμογής Ρυθμιστικών και Πολεοδομικών Σχεδίων).
(Δημιουργία θέσης διευθυντή, τριών θέσεων δικηγόρων με έμμισθη εντολή -77.000 ευρώ/έτος- και έκδοση ΚΥΑ για σύσταση Οργανικών Θέσεων και θέσεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού - 250.000 ευρώ/έτος για λειτουργικές δαπάνες και 60.000 ευρώ εφάπαξ.)
22. Σύσταση Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Επενδυτών για ΑΠΕ στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής.
(Εκδοση Π.Δ. για τη στελέχωσή της.)
23. Γενική Γραμματεία Στρατηγικών Επενδύσεων στο υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας
(225.000 ευρώ/έτος).
24. Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΝΠΙΔ) με κατάργηση της ομώνυμης Α.Ε.
(Δημιουργείται θέση Γενικού Διευθυντή, μία επιπλέον Διεύθυνση από την παλαιά Α.Ε. και αυτοτελές γραφείο Νομικής Υπηρεσίας.)
25. Υπηρεσία Ασύλου
(Κεντρική Υπηρεσία με Διευθυντή και 52 νέες θέσεις εκ των οποίων 10 ειδικού επιστημονικού προσωπικού και 13 Περιφερειακά Γραφεία με 180 νέες θέσεις εκ των οποίων 90 ειδικού επιστημονικού προσωπικού).
26. Αρχή Προσφυγών
(θέση Διευθυντή και 13 οργανικές θέσεις εκ των οποίων 8 ειδικού επιστημονικού προσωπικού. Συνολικά: 4.673.990 ευρώ ετησίως).
27. Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής
(Διευθυντής και Γραμματεία, 6.585.000 ευρώ).
28. Εποπτική Αρχή Τελών Αερολιμένων
29. Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού
(κόστος 70.272,96 ευρώ ετησίως).
30. Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στο υπουργείο Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης
(με πρόεδρο, αντιπρόεδρο και Δ.Σ. και υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές).
31. Επιτροπή Προδιαγραφών ως αυτοτελής δημόσια υπηρεσία.
32. Ειδική Γραμματεία του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη
(επικεφαλής Ειδικός Γραμματέας, 1 ειδικός σύμβουλος και 1 ειδικός συνεργάτης, 120.000 ευρώ εφάπαξ + 150.000 ευρώ ετησίως, 75 οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού που για την πρώτη εφαρμογή πληρώνονται με μετάταξη και απόσπαση).
33. Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης στη θέση του ΤΕΜΠΜΕ Α.Ε. (ισοσταθμίζονται οι δαπάνες από την κατάργηση του ΤΕΜΠΜΕ).
(Δυνατότητα σύστασης 40 οργανικών θέσεων ορισμένου ή αορίστου χρόνου, εκτιμώμενο κόστος κατά ΓΛΚ 968.845 ευρώ μαζί με τα λειτουργικά έξοδα.)
34. Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
(Με επιτελείο και 2 Υποδιευθύνσεις, καθεμία από τις οποίες έχει 4 τμήματα, 212.000 ευρώ ετησίως.)
35. Αρχή καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης.
(Τρεις αυτοτελείς μονάδες, 70 θέσεις από τις οποίες 34 ειδικό επιστημονικό προσωπικό, όλες εκτός από 2 με απόσπαση.)
36. Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (καταργείται αντίστοιχη στο υπουργείο Εσωτερικών).
37. Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας (51.000 ευρώ).
38. Αυτοτελής Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων σε επίπεδο Διεύθυνσης με παράρτημα στη Θεσσαλονίκη.
39. Σύσταση ανώνυμης εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. (5μελές Δ.Σ.).
40. Αυτοτελής Υπηρεσιακή Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου σε επίπεδο αυτοτελούς γραφείου.
41. Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας
(Γενικός Γραμματέας, 1 ειδικός συνεργάτης, 1 ειδικός σύμβουλος και 3 θέσεις διοικητικού προσωπικού, 166.600 ευρώ ετησίως.)

Πηγή εφημερίδα Δημοκρατία

Η καταστροφή των ελληνο-ρωσικών σχέσεων

 


Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
Αν η κυβέρνηση κριθεί ως ελληνική κυβέρνηση που επιχειρεί να λύσει τα προβλήματα του ελληνικού λαού και να αναβαθμίσει τη χώρα, άνετα διεκδικεί τις χειρότερες επιδόσεις σε όλη την ελληνική ιστορία. Αν όμως κριθεί ως φορέας καταστροφής των βασικότερων προϋποθέσεων ύπαρξης της Ελλάδας, τότε παίρνει άριστα με τόνο! Δεν υπάρχει τομέας πολιτικής που να μην έχει πλήρως αποδομηθεί.

Η Ρωσία συνιστά το σημαντικότερο δυνητικό αντέρεισμα της Ελλάδας στις εξωτερικές πιέσεις. Αυτή είναι μια πραγματικότητα επιβεβαιωμένη από τέσσερις αιώνες ιστορικής εμπειρίας, έστω κι αν και η Ρωσία, όπως κάθε ξένη δύναμη, ακόμα και η πιο φιλική, δεν πρέπει να εξιδανικεύεται. Αυτό είναι μια πραγματικότητα σαφής από τον καιρό ακόμα του Καποδίστρια και του Κολοκοτρώνη. Δεν είναι τυχαίο ότι πολιτικοί τόσο διαφορετικοί όσο ο Μαρκεζίνης, ο Μακάριος και ο Λυσσαρίδης, οι δύο Καραμανλήδες, ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Τάσσος Παπαδόπουλος, στη Μόσχα στράφηκαν για να στηριχτούν έναντι των δυτικών πιέσεων. Μόνο μια χώρα μέλος του Σ.Α. του ΟΗΕ υποστηρίζει μονίμως τις κυπριακές θέσεις και είναι διατεθειμένη να προσφέρει στην Κύπρο τα όπλα που χρειάζεται: η Ρωσία.
Ακριβώς επειδή η Ρωσία μπορεί να διευρύνει σημαντικά τις δυνατότητες ανεξάρτητης πολιτικής της Αθήνας, μόνιμη και κεντρική επιδίωξη της Βρετανίας, των ΗΠΑ, των Ισραήλ (που θέλει να μας εντάξει σε δική του σφαίρα επιρροής) και της αναδυόμενης υπερδύναμης, που είναι το διεθνές χρηματιστικό κεφάλαιο, είναι η «αποκοπή» της Ελλάδας από τη Μόσχα.
Η άνοδος της κυβέρνησης Παπανδρέου είχε ως αποτέλεσμα να οδηγηθούν στο «σημείο μηδέν» οι ελληνορωσικές σχέσεις, στο χειρότερο σημείο που έχουν βρεθεί εδώ και δεκαετίας, με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον σχεδιασμένα περιφρονητικό τρόπο με τον οποίο το Κρεμλίνο ακύρωσε, στο πάρα πέντε, και άνευ αποχρώντος λόγου, την επίσκεψη Λαμπρινίδη στη Μόσχα.
Ηδη άλλωστε από καιρού, ο Πρωθυπουργός Πούτιν φέρεται, σύμφωνα με άριστα πληροφορημένες πηγές στη ρωσική πρωτεύουσα, να έχει δηλώσει στους στενότερους συνεργάτες του: «Mε τον τρόπο που πολιτεύεται η Ελλάδα σήμερα, μας σπρώχνει αναγκαστικά στην αγκαλιά της Τουρκίας, δεν έχουμε άλλη επιλογή».
Η ακύρωση της επίσκεψης του κ. Λαμπρινίδη στη ρωσική πρωτεύουσα επιβεβαιώνει ότι η Μόσχα έπαυσε πλέον να τηρεί και τα προσχήματα, σύμφωνα με πεπειραμένους αναλυτές. Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν έχει λόγους να διατηρεί μια επίφαση ομαλότητας, αλλά επιθυμεί αντίθετα να δείξει τη δυσφορία της τόσο για το ουσιαστικό πάγωμα των διμερών σχέσεων, όσο και για τον ανοίκειο τρόπο που φέρεται συχνά η Αθήνα, εκ προθέσεως ή όχι. Για πρώτη φορά, κατά τρόπο μάλλον σπάνιο στη ρωσική και σοβιετική διπλωματική παράδοση, η Μόσχα δείχνει επίσης να εισάγει μια διαφοροποίηση ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και τη γενικότερη έννοια της «Eλλάδας», η ιδέα της οποίας έχει σημαντική, πολύ θετική φόρτιση στην ιδεολογία της Ρωσίας εν γένει και του ρωσικού κρατισμού ειδικά.
Μια σειρά ουσιαστικών και συμβολικών πράξεων, έχουν προκαλέσει ιδιαίτερη ψυχρότητα στη Μόσχα έναντι της Αθήνας, για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες. Στη Ρωσία έχουν καταλήξει ότι υπάρχει ένα “αμερικανικό κόμμα” στο ελληνικό πολιτικό σύστημα και το κράτος, πολύ ισχυρότερο από αυτό που αντιμετωπίζουν αίφνης σε χώρες όπως η Ιταλία, η Τουρκία και η Γερμανία, με τις οποίες διατηρούν πολύ στενές σχέσεις. ‘Ετσι, όποτε πάει να γίνει κάτι σπουδαίο μεταξύ Αθήνας και Μόσχας, αρχίζει αμέσως ο πόλεμος εναντίον του και το οδηγεί σε ματαίωση. Αναφέρουν σχετικά τους S300, την προσέγγιση Πούτιν-Καραμανλή, την αγορά ρωσικών θωρακισμένων, το σχέδιο Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, μεταξύ άλλων.
Μια «αόρατη χειρ» επεμβαίνει κάθε φορά που συμφωνείται κάτι μεταξύ Μόσχας και Αθήνας και ματαιώνει τελικά τα σχέδια. Μετά από έναν αρχικό “αιφνιδιασμό”, δυνάμεις μέσα στο πολιτικό σύστημα ενεργοποιούνται και ανακαλύπτουν όλα τα τρωτά των ελληνορωσικών συμβάσεων και μόνο αυτών. Μπορεί τα γερμανικά υποβρύχια να γέρνουν ή τα αμερικανικά F-16 να μην μπορούν να πολεμήσουν, αφού δεν έχουν σύστημα αυτοπροστασίας, μόνο όμως τα ρωσικά πρότζεκτ γίνονται «φύλλο και φτερό» και ανακαλύπτονται τα κάθε είδους πραγματικά ή φανταστικά τους μειονεκτήματα.
Μερικές φορές μάλιστα η Ελλάδα το πράττει με μειωτικό για τη Ρωσία τρόπο. ‘Όταν η κυβέρνηση Καραμανλή άρχισε να «κάνει νερά» στην υλοποίηση της σύμβασης για τα θωρακισμένα, που η ίδια υπέγραψε ο τότε Υπουργός ‘Αμυνας βρήκε την παγκοσμίως πρωτότυπη μέθοδο να μην βγαίνει στο τηλέφωνο του τότε Ρώσου Πρέσβη και να μην του κλείνει ραντεβού, για να μη βρεθεί σε δύσκολη θέση! Τελικά η σύμβαση ματαιώθηκε από τον επόμενο Υπουργό κ. Βενιζέλο, παρά την επίσημη ρωσική πρόταση να πληρωθούν τα οχήματα με ελληνικά αγροτικά προϊόντα.
Ο νέος Πρέσβης που τοποθετήθηκε στην Αθήνα στις αρχές του 2009 ζήτησε, όπως είθισται στην παγκόσμια πρακτική, να συναντήσει τον αρχηγό της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Παπανδρέου. Δεν τον είδε ποτέ, συνάντησε τελικά, μετά από πολλούς μήνες τον κ. Δρούτσα. Σε όλες τις χώρες του κόσμου, των ΗΠΑ περιλαμβανομένων, είναι θέμα ελάχιστου χρόνου για τον Πρέσβη της Ρωσίας να συναντήσει όποιον ζητήσει. Δεν γνωρίζουμε ποιος εισηγήθηκε στον κ. Παπανδρέου μια τέτοια συμπεριφορά, αυτός που τόκανε όμως προφανώς επεδίωκε να τορπιλίσει, με μια ακραία προκλητική πράξη, τις ελληνορωσικές σχέσεις.
Μόνο στην Ελλάδα μπορεί να συμβούν τέτοια πράγματα. Η Ελλάδα ανήκει επίσης στις λίγες χώρες του κόσμου όπου όλο το Υπουργικό Συμβούλιο συνωστίζεται στις εκδηλώσεις της αμερικανικής Πρεσβείας, ενώ η Αστυνομία της χώρας, κυβερνήσεις έρχονται κυβερνήσεις φεύγουν, απαγορεύει την κυκλοφορία και απομακρύνει τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε τεράστια απόσταση γύρω από την κατοικία του Πρέσβη, όπως ταιριάζει στους διοικούντες ενός προτεκτοράτου που θέλουν με κάθε τρόπο να επιδεικνύουν τη δουλοπρέπειά τους. Γενικότερα, η όλη κατάσταση στην περιοχή της Πρεσβείας θυμίζει κατεχόμενη πόλη. ¨Ενας Υφυπουργός και μόνον τίμησε αντίθετα δια της παρουσίας του τη δεξίωση της ρωσικής πρεσβείας για την εθνική της επέτειο.
Η τοποθέτηση Παπανδρέου εναντίον του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη και ο χαρακτηρισμός των συμφωνιών με τη Ρωσία ως λεόντειων υπέρ αυτής, κατά την προεκλογική περίοδο του 2009, δεν ξεχάστηκε ποτέ στη Μόσχα. Παρά τις μεταγενέστερες διορθωτικές κινήσεις, θεωρήθηκε εχθρική ενέργεια, δηλωτική προθέσεων. Οι Ρώσοι παρακολουθούν επίσης με ιδιαίτερη προσοχή τη σημαίνουσα διαδοχική δραστηριοποίηση του κ. Ρόντος στη Γιουγκοσλαβία, τη Γεωργία, τη Βουλγαρία και την Ουκρανία, όπου έπαιξε βασικό ρόλο στην υπονόμευση των ρωσικών συμφερόντων. Στενός συνεργάτης του ‘Ελληνα Πρωθυπουργού, συνδεόμενος στενά με ισχυρές δυνάμεις του παγκόσμιου κατεστημένου, ο Ρόντος συνυπέγραψε με τον Μπρζεζίνσκι ένα κείμενο που αμφισβήτησε τη σημασία της σοβιετικής νίκης επί του Χίτλερ, ενώ χρησιμοποίησε το όνομα Παπανδρέου για να ανοίξει πολλές πόρτες στη Μέση Ανατολή που, κανονικά, θα του έμεναν ερμητικά κλειστές. Υποστηρικτής του σχεδίου Ανάν, θεωρείται από ορισμένους ο αρχιτέκτονας
σημαντικών πρωτοβουλιών του Παπανδρέου, όπως η «προσέγγιση» με την πιο ακροδεξιά και διεθνώς απομονωμένη κυβέρνηση στην ισραηλινή ιστορία.
Δεν έχει διαφύγει της προσοχής της ρωσικής διπλωματίας και το γεγονός ότι, ενώ καρκινοβατούν οι ελληνορωσικές σχέσεις, αν και εδράζονται σε ένα σημαίνον ιστορικό υπόβαθρο αιώνων, η Αθήνα πήρε πολύ θεαματικές πρωτοβουλίες συγκαλώντας ή προτιθέμενη να συγκαλέσει κοινές συνεδριάσεις Υπουργικών Συμβουλίων με την Τουρκία και το Ισραήλ, και δημιουργώντας ad hoc όργανα συνεργασίας με αυτές τις χώρες, που, εξ αντιδιαστολής, θεωρήθηκαν επίσης ενέργειες που αντανακλούν τις στρατηγικές προτεραιότητες της Αθήνας.
Και στα «ήσσονα» άλλωστε θέματα, μόνο καλά δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν τα πράγματα. Η ρωσική Τράπεζα Εξωτερικού Εμπορίου και το Ταμιευτήριο (Σμπερμπάνκ) περιμένουν έξη μήνες την έκδοση άδειας για τη λειτουργία υποκαταστημάτων τους στην Αθήνα. Δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα εμπόδια συναντούν επίσης μία επένδυση του Ρώσου μεγιστάνα Ρομάν Αμπράμοβιτς και δύο επενδύσεις στη Χαλκιδική και την Κρήτη. Τέλος, δεν έγινε τίποτα για τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Μόσχας που είχε εξαγγελθεί.
Σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για την τύχη της Ελλάδας, η Ρωσία δεν μοιάζει να είναι καν στο «ραντάρ» της Αθήνας και η Αθήνα μοιάζει παραδόξως μάλλον να θέλει να το δείχνει. Η σημερινή κατάσταση θυμίζει έντονα την περίοδο 1989-93. Τότε, βοηθούσης και της πολιτικής αστάθειας στην Αθήνα, η Ρωσία εγκαταλείφθηκε από την ελληνική διπλωματία, που ξύπνησε απότομα μόνο όταν η Μόσχα αναγνώρισε τα Σκόπια. Τότε άρχισαν να τρέχουν στη ρωσική πρωτεύουσα οι ‘Ελληνες Υπουργοί, ήταν όμως πολύ αργά.
Eπίκαιρα, 14.7.2011
Konstantakopoulos.blogspot.com

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Βολεύουν τα παιδιά τους. Εσύ Ελληνα στείλτα στο εξωτερικό να ζήσουν.

Ο πλέον αδιάβλητος διαγωνισμός πρόσληψης 150 ατόμων απ΄την Αννούλα έγινε σήμερα... οι ενδιαφερόμενοι διαγωνίστηκαν απ' τα σπίτια τους!!!



Σήμερα έγινε ο πιο αδιάβλητος διαγωνισμός (η πρώτη φάση) που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία της χώρας και όλα τα παπαγαλάκια που επί ΝΔ μας είχαν ζαλίσει με τη "γαλάζια συνέντευξη" έχουν καταπιεί τις γλώσσες τους και δεν είπαν τίποτα!!! Το Ινστιτούτο Νεολαίας ...
(έχει ενταχθεί στη λίστα των υπό κατάργηση/συγχώνευση οργανισμών της Αντιπροεδρίας της κυβέρνησης... αλλά αυτό είναι το λιγότερο), που είναι εποπτευόμενος φορέας από την Α. Διαμαντοπούλου και διαχειρίζεται τα ευρωπαϊκά κονδύλια για την αναβάθμιση και τη στήριξη της Νεανικής Επιχειρηματικότητας αποφάσισε να προσλάβει 150 στελέχη και υπαλλήλους. Οι αιτήσεις έγιναν ηλεκτρονικά στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Νεολαίας (www.ify.gr ), και επελέγησαν όσοι πληρούσαν τα τυπικά προσόντα (ηλικία, πτυχίο κ.λπ). Σήμερα λοιπόν έγινε ο διαγωνισμός δεξιοτήτων. Ως εδώ όλα καλά αν και δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια (όπως μόρια από βαθμό πτυχίου κ.λπ)... μέχρι να μάθουμε πως έγινε ο διαγωνισμός:

Ο διαγωνισμός ήταν ένα τεστ "τριγωνομετρίας" με μερικά μαθηματικά προβλήματα σαν τις "σπαζοκεφαλιές" που διαβάζουμε στα σταυρόλεξα... άντε να το καταπιούμε κι αυτό.

Αυτό όμως που κάνει τον διαγωνισμό μοναδικό στην ιστορία της Ελλάδας είναι ότι

οι διαγωνιζόμενοι διαγωνίστηκαν εξ αποστάσεως δηλ. απ' το σπίτι τους, τη δουλειά τους, το πανεπιστήμιο ή το ιντερνετ καφέ!!!

Δηλ δεν διαγωνίστηκαν σε ελεγχόμενο χώρο αλλά ο καθένας μπορούσε να έχει από πάνω του αδέρφια, ξαδέρφια, μπατζανάκηδες, φίλους, συναδέλφους ή ακόμα και καθηγητές... όλους αυτούς από πάνω του... γιατί από δίπλα θα είχε βιβλία...

Αυτά δεν γίνονται ούτε στην Ουγκάντα! Κορόιδεψαν 4000 άτομα που έστειλαν αιτήσεις και τις οικογένειες τους βάζοντάς τους να συμμετέχουν σε ένα τέστ οπερέτα!!

Δυστυχώς γιατί πρόκειται για νέα παιδιά, άνεργους πτυχιούχους, που τους χαλάνε με τη μία το όνειρο ότι κάτι μπορεί να αλλάξει και να υπάρξει σ' αυτή την κολοχώρα αξιοκρατία και όχι φελλοκρατία. Τους δημιουργούν ψεύτικες ελπίδες, τους βάζουν σε έξοδα και ταλαιπωρία να βρούνε δεκάδες χαρτιά για να τους δείξουν στο τέλος ότι κάνουμε ότι γουστάρουμε!!!

Και εννοείται πως για να μην ξεφύγει κανένας μη πράσινος... θα ακολουθήσει τρίτη φάση του διαγωνισμού οπερέτα... Πως θα εξεταστούν στην τρίτη φάση οι διαγωνιζόμενοι;

Μα με τη γαλάζια συνέντευξη φυσικά... θα επιλεχθούν οι μισοί απ' τους 300 που είχαν τους καλύτερους βοηθούς από πάνω τους στο σημερινό τεστ δεξιοτήτων στη λούφα και την αντιγραφή που διδάσκει το ΠΑΣΟΚ και η Αννούλα

Για να δέσει το βύσινο να σας πούμε και ότι στις συνεντεύξεις θα συμμετέχει και θα έχει λόγο στις προσλήψεις και μια 20χρονη που είναι μέλος του ΔΣ του Οργανισμού (δείτε παρακάτω στο ΥΓ)!!!
Μια 20χρονη χωρίς πτυχίο θα κρίνει, θα αξιολογήσει και θα συναποφασίσει για την πρόσληψη ανθρώπων που μπορεί να έχουν 10 χρόνια σπουδές και 10 χρόνια δουλειάς πίσω τους...

Είπαμε: φελλοκρατία ΠΑΣΟΚ...

ΥΓ. Για τον φίλο που με ενημέρωσε εκνευρισμένος να προσθέσω ότι:
- Το υπουργείο έχει απαντήσει σε ενστάσεις για το διαγωνισμό και είπε συγκεκριμένα:

Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνουμε ότι το έργο δεν αφορά δημιουργία νέων δομών στα πλαίσια του δημόσιου τομέα, δεν αφορά εθνικούς πόρους και δεν αφορά πρόσληψη προσωπικού με δαπάνη του δημοσίου.

δηλ. με άλλα λόγια είπε:

Μη φωνάζετε γιατί τα λεφτά που θα πληρώνονται δεν είναι του Κράτους, δηλ. δικά σας, αλλά είναι της ΕΕ... οπότε δεν σας πέφτει λόγος και μπορούμε να τα κάνουμε ότι θέλουμε

-Να προσθέσουμε επίσης τα παρακάτω (απ τη σελίδα parapolitiki.com) για να έχει υπόψη ο φίλος ποιοι θα κάνουν τις συνεντεύξεις και θα αποφασίσουν ποιοι θα προσληφθούν:

Το ανώτερο όργανο του Ινστιτούτο Νεολαίας το οποίο και θα υπογράψει τις προσλήψεις είναι το Διοικητικό Συμβούλιο για τη στελέχωση του οποίου η Παραπολιτική έχει γράψει πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

α) Ο πρόεδρος Μιχάλης Γεώργακας υπήρξε διαπρεπές στέλεχος της λεγόμενης "ομάδας Καμά" στη Νεολαία ΠΑΣΟΚ και στην ΠΑΣΠ. Είναι γνωστό ότι ο Παντελής Καμάς ανήκει στον "κύκλο" της Άννας Διαμαντοπούλου.

β) Το μέλος Γιώργος Μπάνος επίσης άνηκε στην ομάδα Καμά.

γ) Το μέλος Λουκάς Γερμανός συνεργάζεται με την εφημερίδα Free Sunday του Γιώργου Κύρτσου κι όλως τυχαίως τα έντυπα Free Sunday και City Press του Γιώργου Κύρτσου είναι τα μοναδικά στα οποία έχει επιλέξει να διαφημιστεί το Ινστιτούτο Νεολαίας.

δ) Η μητέρα άλλου μέλους του Δ.Σ υπήρξε πολιτευτής με το ΠΑΣΟΚ στην Ευρυτανία ενώ μετά τις εκλογές του 2009 κατέλαβε ανώτατη διοικητική θέση σε Δημόσιο Νοσοκομείο.

5. Με σύμβαση ορισμένου χρόνου, προσελήφθη η Μιχαέλα Συμεωνίδη (εδώ), αναλόγων ενδοΠΑΣΟΚικών φρονημάτων αλλά και υποψήφιας τοπικής συμβούλου με το ΠΑΣΟΚ στον Γέρακα. Με ποια κριτήρια;

6. Εκτός όλων αυτών, μέλος του Δ.Σ είναι και μια κοπέλα γεννημένη το 1991. Είναι δυνατόν μια 20χρονη να μπορεί να κρίνει τους προς πρόσληψη συμβασιούχους; Είναι δυνατόν να ζητάμε από μια 20χρονη κοπέλα να υπογράψει διορισμούς;


Από Δεξί Εξτρέμ

Πρέπει να παραμεριστεί κάθε ιδέα πλήρους ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ

Ο Τούρκος της Σαπουνόπερας και ο Τούρκος στα Κυπριακά κατεχόμενα: Ποιος είναι ο αντιπροσωπευτικός τύπος αυτού του γένους;".
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ

Ο Τούρκος της Σαπουνόπερας και ο Τούρκος στα Κυπριακά κατεχόμενα: Ποιος είναι ο αντιπροσωπευτικός τύπος αυτού του γένους;". Με τον τίτλο αυτό κυκλοφορεί ήδη στο Διαδίκτυο το κείμενο του ακαδημαϊκού Βασιλείου Μαρκεζίνη, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογαν για το Κυπριακό και τα ελληνοτουρκικά. Δηλώσεις που μπορεί να εξέπληξαν κάποιους, αλλά είχαν προβλεφτεί εδώ και καιρό...



"Η επίθεση του κ. Ερντογάν είχε δύο στόχους: την Κύπρο και έμμεσα βέβαια την Ελλάδα, για την οποία σύντομα θα μας κοινοποιήσει τους όρους που "διαπραγματεύθηκε" με την Ελληνική Κυβέρνηση. Ο δεύτερος στόχος είναι η Ευρώπη, στην οποία θέλει να προσχωρήσει για να καλύψει όσο μπορεί τον "ανατολισμό" του".
Και τις δύο κινήσεις είχε προβλέψει και καταδικάσει ο ακαδημαϊκός κ. Μαρκεζίνης στο βιβλίο του "Μια Νέα Εξωτερική Πολιτική για την Ελλάδα".
"Δεν υπάρχει ανεξάρτητο κράτος με το όνομα Κύπρος!... Στον βορρά υπάρχει το τουρκικό κράτος και στον νότο εκείνοι. Υπάρχει μία Κύπρος που έχει χωριστεί στα δύο", [...η μόνη λύση που γίνεται αποδεκτή από την Αγκυρα είναι μία] "ομοσπονδιακή δομή ισότιμων πλευρών βασισμένη στην αρχή των δύο ιδρυτικών κρατών".
"Θα είμαι πρωθυπουργός για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Για μένα δεν υπάρχει πλέον θέμα Μόρφου. Δεν προσεγγίζω το θέμα όπως το Σχέδιο Ανάν. Η Μόρφου ανήκει στη Βόρεια Κύπρο. Δεν μπορεί να γίνει η παραμικρή κίνηση και στο Ριζοκάρπασο". Αυτά δήλωνε ο Ταγίπ Ερντογαν.
Οι θέσεις του ακαδημαϊκού
Κύρια... συνέπεια της πολιτικής που προτείνω είναι ο παραμερισμός -για το εγγύς μέλλον, τουλάχιστον- κάθε ιδέας πλήρους ένταξης της Τουρκίας στην Ε.Ε. Για πολλούς, η συγκεκριμένη άποψη μπορεί να μοιάζει ανορθόδοξη, πολύ δε περισσότερο (θα ισχυρίζονταν μερικοί) καθώς αντιβαίνει στο γεγονός ότι η ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας αποτελεί την αποδεκτή πολιτική των ελληνικών κυβερνήσεων επί μία περίοδο ένδεκα περίπου χρόνων.
Το πραγματικό, λοιπόν, ερώτημα που πρέπει να τεθεί και να απαντηθεί δεν είναι πλέον πόσοι ή ποιοι υπεστήριξαν αυτήν την πολιτική κάποτε ή τι ακριβώς απέδωσε στο παρελθόν, αλλά (α) το κατά πόσον αυτή η πολιτική συνεχίζει να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Ελλάδας και των Ευρωπαίων εταίρων της σήμερα, καθώς και (β) το κατά πόσον η Τουρκία έχει ανταποδώσει καθ' οιονδήποτε δίκαιο τρόπο τις δικές μας προσπάθειες να ακολουθήσουμε μια εποικοδομητική πολιτική απέναντί της.
Σε αυτόν το προβληματισμό η απάντηση πρέπει να είναι κυνικά τίμια. Ο Παναγιώτης Κονδύλης σε ένα κείμενο που αξίζει να περιγραφεί ως κλασικό και για τη λογική του και για το απέριττο ύφος του, αλλά και γιατί (δυστυχώς) δικαιώθηκε εν πολλοίς με το πέρασμα του χρόνου, έγραψε στο Επίμετρο της Θεωρίας του Πολέμου: "...το σημερινό δίλημμα [που αντιμετωπίζει η Ελλάδα] είναι αντικειμενικά τρομακτικό και ψυχολογικά αφόρητο: η ειρήνη [με τη σημερινή Τουρκία] σημαίνει για την Ελλάδα δορυφοροποίηση και ο πόλεμος σημαίνει συντριβή".
Είμαι, συνεπώς, της άποψης ότι, σε έναν κόσμο που έχει μεταβληθεί άρδην κατά την τελευταία περίπου δεκαπενταετία και για να αποφευχθεί το ανωτέρω φρικτό δίλημμα, η κατ' ουσίαν τυφλή ελληνική υποστήριξη της πλήρους ένταξης της Τουρκίας στην Ε.Ε. δεν είναι πλέον ούτε ορθή ούτε και λογική ούτε προς το συμφέρον μας.
Εάν ποτέ η χώρα αυτή εντασσόταν στην Ε.Ε. ως πλήρες μέλος, η παρουσία της θα προκαλούσε μια σειρά από νέα και ανεπιθύμητα προβλήματα, τα οποία η Ευρώπη καθόλου δεν χρειάζεται.
Με δυο λόγια: η ιδέα μιας ασταμάτητης Τουρκίας αρχίζει να φαίνεται λιγότερο πειστική. Από εμάς, λοιπόν, εξαρτάται να βγούμε από το σύμπλεγμα κατωτερότητος και υποταγής στην Αμερική και να αρχίσουμε να καθιερώνουμε τη δική μας γεωπολιτική προσωπικότητα. Και η οικονομική κρίση μας, καίτοι αναμφίβολα δεν μας βοηθά, δεν είναι αυτό που μας φρενάρει.
Το υποστηρίζω αυτό με έμφαση γιατί η τουρκική επιθετικότητα απέναντι στην Ελλάδα, τόσο ποσοτικά όσο όμως και ποιοτικά, έχει αυξηθεί από τότε που η χώρα μου έτεινε κλάδο ελαίας προς την Τουρκία, στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Συγκεκριμένα, η τουρκική συμπεριφορά, ιδίως το καλοκαίρι του 2009, απεδείχθη άκρως θρασεία, σίγουρα γιατί ενθαρρύνθηκε από την παθητικότητα που διέκρινε την ελληνική κυβέρνηση εκείνης της περιόδου που, την εποχή εκείνη, έφθασε να κάνει ακόμη και αλλαγές στην ανώτερη ηγεσία στο στράτευμα για να μετριάσει τη γνώμη που επικρατούσε σε μερικούς κύκλους ότι εμείς κρατούσαμε επιθετική στάση!
Ερωτώ, λοιπόν, αν η όποια εισήγηση έγινε τότε εμπεριείχε την εκτίμηση, η οποία τυγχάνει να είναι και η δική μου, ότι το πρόβλημα της Κύπρου έχει μεταλλαχθεί σοβαρά από την εποχή που ο κ. Νταβούτογλου παρουσίασε τη δική του, νέα, αξιολόγηση της γεωπολιτικής σημασίας της νήσου.
Πράγματι, τόσο από το βιβλίο του κ. Νταβούτογλου όσο και από την εμπειρία σημαινόντων Κυπρίων που έχουν μετάσχει στις διαπραγματεύσεις για την επίλυση του Κυπριακού, το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει κάθε ανεξάρτητος μελετητής είναι ότι ο πλήρης έλεγχος ολόκληρης της Κύπρου αποτελεί πλέον τον στρατηγικό στόχο της Τουρκίας.
...Εν όψει των ανωτέρω, έχω άδικο να επιμένω ότι η παρούσα μανία να παραδώσουμε, υπό την αφόρητη πίεση των Αμερικανών, Αγγλων, του κ. Μπαν Κι Μουν και των εν Ελλάδι "ακαδημαϊκών βοηθών" τους -γιατί τελικά περί αυτού πρόκειται-, την Κύπρο στους Τούρκους υπό κάποια μορφή σχεδίου τύπου Ανάν, θα αποβεί ατυχής, αν όχι προδοτική, λύση για όλους, πλην των Τούρκων;
Και υπενθυμίζω τι διδάσκει η ιστορία. Τέτοιου είδους "λύσεις" κηλιδώνουν τη φήμη αυτών που τις λαμβάνουν για πάντα. Ετσι, ούτε ο "μέγας" Καραμανλής, ο επονομαζόμενος "Εθνάρχης", μπόρεσε να αποφύγει αυτό το στίγμα εξαιτίας της περιβόητης Συνθήκης της Ζυρίχης, την οποία υπέγραψε υπό την πίεση των... Αγγλων, και στη Βουλή, μάλιστα, περιέγραψε ως την "ευτυχέστερη στιγμή της ζωής του"!
Ποιος Ελληνας ή Κύπριος πολιτικός επιθυμεί τέτοιον τίτλο;
Η βασική μου ανησυχία για τη σημερινή πολιτική μας ως προς το μέλλον της Τουρκίας στην Ευρώπη αφορά το γεγονός ότι η επιθυμία της Τουρκίας να γίνει πλήρες μέλος της Ε.Ε. δεν συνάδει με το συμφέρον της Ευρώπης να προβεί κατ' αρχάς σε μια εις βάθος ανάπτυξη της Ενωσης, προκειμένου να αναχαιτίσει, προσωρινά τουλάχιστον, και να εξορθολογίσει τη βεβιασμένη και ανεξέταστη διεύρυνσή της.

Ο κ. Βασίλειος Μαρκεζίνης κατέχει τον τίτλο του "σερ", είναι νομικός σύμβουλος της βασίλισσας της Αγγλίας και μέλος σε επτά Ακαδημίες του εξωτερικού.

Το φθινόπωρο μπαίνουμε στα πολύ δύσκολα.


Το Φθινόπωρο αρχίζουν οι θύελλες...

Μιχάλης Ιγνατίου
mignatiou@aol.com - Twitter: @mignatiou

Οι άνθρωποι του πρωθυπουργού, που δεν φημίζονται για την οξυδέρκειά τους, διακινούσαν το Σαββατοκυρίακο περίεργες πληροφορίες, που με άφησαν άφωνο κυρίως διότι επιβεβαιώνουν τις διαπιστώσεις σημαντικών ανθρώπων ότι το μοναδικό τους ενδιαφέρον είναι αν θα «τσιμπήσει» κανένα νουμεράκι ο κ. Παπανδρέου ή πώς θα τον παρουσιάσουν ως σωτήρα τούτης της άμοιρης χώρας. Ομολογώ πως έφριξα...
Ελεγαν, λοιπόν, ότι η απόφαση των Βρυξελλών έσωσε την Ελλάδα(!), ενώ η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική...


Ισχυρίζονταν ότι για να επιτύχει τη σωτηρία έφτασε στο σημείο να απειλήσει τους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, και
Πρόβλεπαν πως ο ελληνικός λαός θα πιστώσει τον κ. Παπανδρέου για την επιτυχία και ότι δημοσκοπήσεις λίαν συντόμως θα δείχνουν άνοδο στα ποσοστά και του ΠΑΣΟΚ και του πρωθυπουργού. Παρά το σεβασμό που δείχνω για τους αγαπητούς δημοσκόπους, δεν μπορώ να μην ομολογήσω ότι δεν πιστεύω τα αποτελέσματα που παρουσιάζουν...
Δεν υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζει ο λαός από τα τεκταινόμενα στα παρασκήνια των Βρυξελλών και της Ουάσιγκτον (ΔΝΤ και IIF). Το μέγα σχέδιο των Ευρωπαίων, το οποίο υιοθέτησε αμέσως ο πρωθυπουργός, αφορά μόνο τη σωτηρία των ελληνικών τραπεζών και της συνέχισης της κερδοφορίας των ευρωπαϊκών. Δεν σώζει την ελληνική οικονομία, αντίθετα τη «βάζει περισσότερο μέσα», αφού με τα σημερινά δεδομένα το χρέος προβλέπεται ότι θα αυξηθεί στα 400 και πλέον δισεκατομμύρια ευρώ.
Η βασική μου απορία είναι πώς αντιλαμβάνεται ο πρωθυπουργός τη σωτηρία της Ελλάδας. Διότι -και λυπάμαι που το λέω- δεν είμαι βέβαιος ότι γνωρίζει το πρόβλημά της. Πρώτα απ΄ όλα, αν το γνώριζε, δεν θα οδηγούσε την Ελλάδα, ως αρνί σε σφαγή, στο ΔΝΤ και θα έδινε την ελάχιστη σημασία σε αυτούς που τον διαβεβαίωναν πως ήταν πιό εύκολη η διευθέτηση μέσα στην Ε.Ε. και μόνο. Αν και στο αρχικό στάδιο, η έρευνα αποδεικνύει πως αυτός ενέπλεξε το Ταμείο στις υποθέσεις της Ευρώπης. Δεν ζήτησε η Ε.Ε. την ανάμειξη του ΔΝΤ. Ηταν ο κ. Παπανδρέου αυτός που είχε συζητήσει με τον Ντομινίκ Στρος Καν την προσφυγή στο Ταμείο και τον εξαναγκασμό της Ε.Ε. να την αποδεχθεί. Εκ των γεγονότων αποδεικνύεται ότι ο κ. Παπανδρέου και ο τότε υπουργός Οικονομικών έσφαλλαν.
Η ευθύνη την πολιτικών είναι δεδομένη και δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε. Ακόμα και σήμερα, που η Ελλάδα βρίσκεται μισό βήμα από την χρεοκοπία, προκαλούν βάναυσα το λαό: κλείνουν άρον-άρον την υπόθεση της Siemens, ξέχασαν ένα σωρό σκάνδαλα, η υπόθεση των υποβρυχίων οδεύει προς παραγραφή. Προετοιμαζόμενος γι' αυτό το άρθρο, έψαχνα να βρω κάποιον -έστω ένα- που πλήρωσε για το έγκλημα εις βάρος της χώρας. Δεν ανακάλυψα κανένα. Ούτε πολιτικούς, ούτε τραπεζίτες, που και αυτοί φταίνε πολύ για το κατάντημα της Οικονομίας.
Πώς θα λύσει τα προβλήματα της Ελλάδας ο κ. Παπανδρέου και η παρέα του, όταν δεν υλοποίησαν ούτε μισή υπόσχεση από τις εκατοντάδες που έδωσαν και αφορούσαν την κάθαρση. Και με βάση το δεδομένο αυτό, ότι η κάθαρση ξεχάστηκε, γιατί να μην πιστέψει κανείς τους ισχυρισμούς που φέρουν αυτόν και την οικογένειά του να είναι υπό εκβιασμό από παλιά στελέχη του κόμματός του;
Πλανώνται ο πρωθυπουργός και οι υπόλοιποι πολιτικοί, αν νομίζουν πως ο λαός ξεθύμανε και ότι το καλοκαίρι ηρέμησε την οργή. Οι ξένοι που φαίνεται να γνωρίζουν περισσότερα από εμάς, αναμένουν πως ο κ. Παπανδρέου θα θερίσει θύελλες το Φθινόπωρο...

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Ομάδα της Κομισιόν αναλαμβάνει δημοσιονομική επιτήρηση στην Ελλάδα

 



Τη σύστασή της εισηγήθηκε ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο. Θα υποβάλλει ανά τρίμηνο εκθέσεις προόδου και θα εκδίδει έκτακτες προειδοποιήσεις.
Ομάδα Κρούσης (Task Force for Greece) που θα αναλάβει, με εντολή της Κομισιόν, το έργο του συντονισμού, της παρακολούθησης και της παροχής τεχνικής και κάθε άλλης βοήθειας προς την κυβέρνηση - στο πλαίσιο του Μεσοπρόθεσμου - συστήνεται το προσεχές διάστημα.



Η ομάδα αυτή θα υποβάλλει ανά τρίμηνο εκθέσεις προόδου και θα εκδίδει έκτακτες προειδοποιήσεις, εάν διαπιστώνονται αποκλίσεις από τους στόχους.
Τη σύστασή της εισηγήθηκε ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.
Η Κομισιόν αποφάσισε να τη συγκροτήσει καθώς όπως διαπίστωσε δεν επιτεύχθηκαν οι στόχοι του Μνημονίου Ι τόσο στο διαρθρωτικό όσο και στο δημοσιονομικό σκέλος.
Η ομάδα αυτή θα βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή με το γραφείο του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα αναφέρεται στον αρμόδιο επίτροπο Όλι Ρεν ενώ θα διαθέτει δύο στρατηγεία, ένα στην Αθήνα και ένα στις Βρυξέλλες. Επίσης, θα είναι σε ανοιχτή γραμμή και με το Μέγαρο Μαξίμου.
Στο στρατηγείο που θα βρίσκεται στην Αθήνα θα ενταχθούν όλοι οι κοινοτικοί που είναι αποσπασμένοι στη χώρα μας και είναι τοποθετημένοι σε διάφορα υπουργεία και οργανισμούς. Επικεφαλής του αναλαμβάνει ανώτερο, μέχρι πρότινος, στέλεχος της Κομισιόν, ο Χορστ Ράιχενμπαχ.
Τα μέλη της, περίπου 25 άτομα, θα αρχίσουν να πιάνουν δουλειά μετά τον Δεκαπενταύγουστο.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από skai.gr