Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Σύσταση εξεταστικής ή κουκούλωμα;


Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ  ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΡΘΡΟΥ 68 ΠΑΡΦΟΣ 2 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ  ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΕΡΙ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ (ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ) ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ
 

 

Με το άρθρο 68§2 του Συντάγματος (γενική συνταγματική διάταξη)  ως αναθεωρήθηκε  με το Ψήφισμα της 6/4/2001 της Ζ΄Αναθεωρητικής Βουλής και σε συνδυασμό με τα άρθρα 144-149 του Κανονισμού της Βουλής (Κεφ Δ Περί εξεταστικών Επιτροπών), ύστερα από πρόταση του 1/5 του όλου αριθμού των βουλευτών, ήτοι επί 300 βουλευτών μετά από πρόταση 60 βουλευτών για σύσταση εξεταστικής των πραγμάτων επιτροπής,  η Ολομέλεια της Βουλής και μετά από θετική πλειοψηφία  των 2/5 του συνόλου των βουλευτών, ήτοι 120 βουλευτών η Βουλή μπορεί να συστήσει την Εξεταστική Επιτροπή για τα Μνημόνια, ήτοι να ελέγξει για πολιτικές και ποινικές ευθύνες Πρωθυπουργών, Υπουργών, Υφυπουργών από 4-10-2009 έως 6/5/2012 (περίοδος ΙΓ Βουλής)  και από 7/5/2012 έως 16/7/20012 (Περίοδος ΙΔ Βουλής).

Όμως πρακτικά η αργή διαδικασία Εξεταστικής Επιτροπής του άρθρου 68 του Συντάγματος δεν μπορεί να αποδώσει σε αυτό το χρονικό σημείο γιατί ήδη βρισκόμαστε σε προχωρημένο χρονικό στάδιο   στις 5-9-2012 (Περίοδο ΙΕ Βουλής) και στις 1/10/2012 (Πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου) περνάμε στη Β Τακτική Σύνοδο  της ΙΕ Βουλευτικής Περιόδου (βλέπε άρθρο 64 §1 Συντάγματος η πρώτη Δευτέρα Οκτωβρίου αποτελεί χρονικό σημείο έναρξης Τακτικής Συνόδου). Η πρόταση για Εξεταστική Επιτροπή για τα Μνημόνια έπρεπε να είχε γίνει άμεσα με την ψήφο εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση και να ξεκινήσει άμεσα το έργο της ώστε μέχρι 30/9/2012 να υπάρχει πόρισμα. Έτσι έχουμε την πονηρή  αργοπορία των Βουλευτών Συμπολίτευσης και Αντιπολίτευσης, να παραγραφούν και πάλι τα Κυβερνητικά Εγκλήματα με τα Μνημόνια, λόγω του ότι μέσα στη τρέχουσα Β Βουλευτική Σύνοδο της τρέχουσας Βουλής υπάρχει περίπτωση να γίνουν εκλογές και η οποιαδήποτε Επιτροπή να αργοπορήσει και να μην ολοκληρώσει το εξεταστικό της έργο εμπρόθεσμα και με την λήξη της Συνόδου να λήξει και η Εισαγγελική Αρμοδιότητα της Βουλής. Γνωρίζουν όμως οι Βουλευτές ότι υπάρχουν ήδη μηνύσεις για εσχάτη προδοσία εξ αφορμής των μνημονίων και όφειλαν οι Βουλευτές να τις ενεργοποιήσουν με την Ειδική Δικαστική- Εισαγγελική Συνταγματική Διάταξη του άρθρου 86 του Συντ., που υπερισχύει της  γενικής διάταξης του  άρθρου 68§2 του Συντάγματος για εξεταστικές των πραγμάτων επιτροπές

Ειδικότερα ΔΙΟΤΙ: Η 1/10/2012 (Πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου) σηματοδοτεί την έναρξη της   Β Τακτικής Συνόδου   της ΙΕ Βουλευτικής Περιόδου, η οποία αποτελεί το τελευταίο χρονικό στάδιο σύμφωνα με το άρθρο 86§3 του Συντάγματος για να ασκήσει Ολομέλεια της Βουλής και μετά από πρόταση 30 Βουλευτών τις Εισαγγελικές-Δικαστικές Αρμοδιότητές της για άσκηση ποινικής δίωξης. Το πονηρό σημείο της υπόθεσης είναι ότι μετά την πάροδο  αυτής τη Β Τακτικής Συνόδου της Βουλής, η Ολομέλεια της Βουλής χάνει την αρμοδιότητά της να παίξει το ρόλο της ως Εισαγγελέας και να κινήσει γρήγορα την ποινική διαδικασία (λόγω παρέλευσης της περιβόητης αποσβεστικής προθεσμίας της παραγράφου 3 του άρθρου 86 του Συντάγματος, προθεσμία που επινοήθηκε από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, Βενιζέλο, Λοβέρδο, Παυλόπουλο κλπ το 2001 στην Αναθεώρηση του Συντάγματος και έκτοτε τη διατήρησαν πονηρά ), ενώ τα εγκλήματα κατ΄ουσίαν δεν έχουν παραγραφεί. Δηλαδή και πάλι θα έχουμε το παράδοξο Ελληνικό Φαινόμενο και σε λειτουργία παγκόσμια ελληνική βουλευτική νομική πατέντα, να μην υφίσταται νομικά Εισαγγελική Αρχή (Βουλή) να ασχοληθεί με προκαταρκτική ποινικά εξέταση-επιτροπή και να διώξει κυβερνητικά κακουργήματα (πρωθυπουργών-υπουργών-υφυπουργών),  ενώ τα κακουργήματα δεν έχουν παραγραφεί στην ουσία. Αυτό το παράδοξο νομικό κατασκεύασμα που τροφοδότησε τη διαπλοκή και διαφθορά στην Ελλάδα και εξευτέλισε διεθνώς και νομικώς τη χώρα, οι Βουλευτές το γνωρίζουν.     Οι Βουλευτές της Αντιπολίτευσης αφού ήδη  γνωρίζουν κάλλιστα το Θέμα της Εσχάτης Προδοσίας και της συνέργειας (απλής ή άμεσης) σ’ αυτήν και ευθύνης υπουργών από τις ήδη υπάρχουσες μηνύσεις για εσχάτη προδοσία  από το 1ο Μνημόνιο, που είχαν γίνει γνωστές και τηλεοπτικώς από δελτία ειδήσεων και αυτές υπάρχουν στη Βουλή και ήδη είναι ώριμο το στάδιο η Βουλή να ακολουθήσει τη δική της Ειδική Εισαγγελική Αρμοδιότητα και Διαδικασία του άρθρου 86 του Συντάγματος για τις ποινικές ευθύνες τις  Κυβερνήσεις  Παπανδρέου –Παπαδήμου και Πικραμμένου, όλως παραδόξως εν όψει κινδύνου διαγραφής-παραγραφής  της Εισαγγελικής Αρμοδιότητας της Βουλής (ήδη γνωστή όπως αυτή παίχθηκε και στο Σκάνδαλο Βατοπεδίου σε εγκλήματα απιστίας υπουργών ΠΑΣΟΚ-ΝΔ), οι Βουλευτές πάλι υποκρίνονται με δήθεν εξεταστική επιτροπή που θα χρονοτριβεί  και προσβάλλουν το κύρος της Δικαιοσύνης και της Δημοκρατίας οδηγώντας σε παραγραφή την Συλλογική Εισαγγελική Αρμοδιότητά τους του άρθρου  86  του Συντάγματος που γνωρίζουν ότι  είναι ειδικότερη διάταξη του Συντάγματος  και υπερισχύει του άρθρου 68§2 του Συντάγματος που είναι γενική συνταγματική διάταξη, βάσει της νομικής αρχής ο ειδικότερος κανόνας δικαίου υπερισχύει του γενικού (jus specialis derogat jus generalis)..

Με τέτοια τεχνάσματα-πονηριές χρονοβόρων εξεταστικών επιτροπών από τους Βουλευτές Συμπολίτευσης και Αντιπολίτευσης της Ελλάδας για να σβηστεί-παραγραφεί η Συνταγματική Εισαγγελική Αρμοδιότητα της Βουλής,  δεν αποκαθίσταται η διεθνής αξιοπρέπεια και αξιοπιστία της Ελλάδος, όταν πολλές δημοκρατικές χώρες και σήμερα έγκαιρα σπεύδουν και τιμωρούν τους εγκληματίες Πρωθυπουργούς και Υπουργούς. Για τη νέα παραγραφή που θα προκύψει εξ αιτίας των Βουλευτών θα προκύψει ποινική τους ευθύνη για κατάχρηση εξουσίας (κακούργημα) δια παραλείψεώς από κοινού (άρθρο 239 Β ΠΚ), να μην ασκήσουν έγκαιρα τα Εισαγγελικά τους Καθήκοντα σύμφωνα με το συνδυασμό των ειδικών άρθρων 86 του Συντάγματος και 239 περ Β του Ποινικού Κώδικα, αφού από εν γνώσει τους παράλειψη θα απαλλαγούν οι υπαίτιοι (αυτουργοί και απλοί ή άμεσοι συνεργοί μέλη Κυβερνήσεων) της εσχάτης προδοσίας ως τελεσθείσας δια των Μνημονίων.  

Δυστυχώς φαίνεται ότι οι Βουλευτές για μία ακόμη φορά αρνούνται να ασκήσουν από κοινού έγκαιρα την Ειδική Συνταγματική Συλλογική Εισαγγελική τους Αρμοδιότητα κατά το άρθρο 86 του Συντάγματος και έτσι καταρρέει το κύρος της Δικαιοσύνης στην Ελλάδα αφού θα παραμένει η ατιμωρησία των πολιτικών  α τάξεως Πρωθυπουργών-Υπουργών-Υφυπουργών μελών κυβερνήσεων.

 

Ιωάννης Σακκάς, Πρώην Εισαγγελέας
Υποψήφιος Βουλευτής
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Αθήνα 6/9/2012