Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.


Επειδή ούτε μας ταιριάζει ούτε μας αξίζει  η κατήφεια !!!



-Αντρούλη μου πάω στο supermarket ! Θές  να σου φέρω κάτι  ;
 -Ναί
 -Τι;
 -Ρέστα .....
........................................................................................................................................

-Συγχαρητήρια κύριε, είναι αγόρι...μπορείτε να μιλήσετε με την   γυναίκα σας...
-Μωρό μου να μας ζήσει...ποιανού μοιάζει;
-Και να σου πω δεν τον γνωρίζεις...

 ........................................................................................................................................

 -Ναι γειά σας...την Αντωνία θέλω...
-Λάθος κάνετε κύριε...
-Όχι είμαι σίγουρος την Αντωνία θέλω..

 ........................................................................................................................................

  Συζητούν 2 φίλοι....
 -Πω πω, δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα τις τελευταίες μέρες με την   κρίση και τα νέα μέτρα της κυβέρνησης...
  -Εγώ πάλι κοιμάμαι σαν μωρό...
 -Πλάκα κάνεις!!!
 -Όχι, καθόλου, κάθε 2 ώρες ξυπνάω και κλαίω...

 ........................................................................................................................................

 -Παιδί μου δε σου είπα να μην πηγαίνεις κάθε βράδυ στο κλαμπ!
  Θα κουφαθείς στο τέλος!
 -Έφαγα ρε μάνα, παράτα με!!!

 ........................................................................................................................................
Ήταν κάποτε δύο πολύ άτακτα παιδιά, και η μαμά τους αποφάσισε να τα πάει στον παπά της εκκλησίας να τους μιλήσει, μήπως και βελτιωνόντουσαν καθόλου.
Ο παπάς παίρνει πρώτα κατά μέρος τον μικρό αδερφό, του προσφέρει καρέκλα, και κάνει την πρώτη ερώτηση.
- Πού είναι, παιδί μου, ο Θεός;
Ο μικρός δεν απαντά.
 - Πού είναι ο Θεός; ξαναρωτά ο παπάς.
Πάλι δεν απαντά ο μικρός.
 - Που είναι ο Θεός, παιδί μου; ρωτά και τρίτη φορά ο παπάς.
Ο μικρός δεν απαντά και τρέχει έξω από το δωμάτιο.
Βρίσκει τον μεγάλο αδερφό και του λέει:
- Άστα ρε! Χάσανε τον Θεό, και ο παπάς νομίζει ότι τον πήραμε εμείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου